INFORMACJE

Jeżeli ktoś, chce się ze mną skontaktować, to zapraszam do napisania e-maila :)
wiktoria.bashfull@gmail.com
ZAPRASZAM! Nowy blog.
http://justin-and-bella.blogspot.com/

poniedziałek, 22 października 2012

Informacja.

Chciałam przeprosić, że tak długo nie dodaję, ale mam szlaban na internet. Z tego powodu rozdział nie jest skończony, bo tak, to bym teraz dodała. Rodzice na zakupach. Xd.      ♥
W każdym razie mam nadzieję, że poczekacie jeszcze trochę, bo chyba jest na co. + rozdział będzie dłuższy niż poprzednie.
Więc jeszcze raz przepraszam. Rozdziału możecie się spodziewać najszybciej w niedzielę wieczorem. I serdecznie dziękuję za 7 komentarzy! To wspaniałe uczucie, że wbijam i widzę 7! Aa ♥
Jesteście najlepsze !

4 komentarze:

  1. Czekam kochanie na rozdział <333333 / Fałek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że dzisiaj dodasz kolejny rozdział .... nie mogę się doczekać ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, ale chce wypromować mój nowy blog.

    Już jest 3 rozdział. Zajrzyj i skomentuj. : )

    never-let-you-go-swag-girl.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, naprawdę, czekam na dalsze rozdziały! :)

    OdpowiedzUsuń