INFORMACJE

Jeżeli ktoś, chce się ze mną skontaktować, to zapraszam do napisania e-maila :)
wiktoria.bashfull@gmail.com
ZAPRASZAM! Nowy blog.
http://justin-and-bella.blogspot.com/

sobota, 26 października 2013

Przepraszam.

Przepraszam, ale zawieszam bloga. Nie mam teraz głowy do pisania dwóch blogów, mam mnóstwo nauki, nie mam też już pomysłów na Freesię i Jusa, chyba po prostu powinnam skończyć wtedy kiedy chciałam. Spróbuję coś wymyślić, chociaż kilka rozdziałów, żeby nie kończyć w momencie, kiedy nie wiadomo co będzie dalej. Zawieszam też dlatego, że chyba już nikt tego nie czyta. Pod ostatnim rozdziałem jest JEDEN komentarz, no więc sorki, ale dla kogo mam się wysilać? Jeśli postępuje według Was "źle", bo powinnam pisać dalej, udowodnijcie mi to pod tym postem.
Moją twórczość możecie znaleźć pod tym adresem : http://justin-and-bella.blogspot.com/

15 komentarzy:

  1. Pisz dalej :D uwielbiam tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No czytamy pisz dalej !! proszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej, prosze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Blagam, nie koncz<3

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest cudowne, nawet bardziej mi sie podoba niz ten drugi Twoj, wiec prosze, pisz dalej i nie koncz.. <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze, nie kończ tego bloga.:c Jest naprawde swietny, jedyny ktory mnie tak bardzo wciagnal.

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz dalej! :CCCCCCCCCCCCCCC
    smuteczky :CCCCCCCCCCCCCCCC
    jest cudownyyyyyyyyyyy <333333333333333
    najlepszy blog :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutam teraz :( Pisz dalej!:>

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! :* Chciałabym ci oznajmić, że nominowałam cię do "Liebster Award"! :* Więcej informacji tutaj --> http://youliveinmyheartforever.blogspot.com/2014/01/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dalej, nie ma co bloga zawieszac :PP

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosze nie :( kocham twoj blog i ciagle patrze czy moze jest cos nowego z nadzieja ze jest prosze pisz dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz . To jest niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz dalej ta historia mi się podoba prosze!

    OdpowiedzUsuń